تلاش صهیونیست‌ها برای همکاری با عربستان علیه ایران

یکی از وزرای رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم قصد دارد با کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای مقابله با ایران همکاری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الحدث، یکی از وزرای صهیونیستی حزب مرتز مدعی شد که با نهاد‌های رسمی  و مقامات دولتی عربستان تماس برقرار کرده و با آن‌ها درباره همکاری به منظور مقابله با تهدید ایران در منطقه گفتگو کرده است.

او در ادامه ادعا‌های خود گفت که این تماس‌ها قرار است با باقی کشور‌های حاشیه خلیج فارس صورت گیرد، زیرا مقابله با تهدید  ایران در منطقه نیازمند تلاش  کل جهان است، نه فقط عربستان و  این رژیم!

این وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز امیدواری از توسعه روابط با عربستان اظهار کرد که معتقد است این موضوع به زودی محقق خواهد شد.

چند هفته پیش، به دنبال سفر یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به امارات، رژیم صهیونیستی سفارت خود را در ابوظبی، پایتخت این کشور و کنسولگری خود را در دبی افتتاح کرد.

۴ کشور امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ و با میانجیگری آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور در خیانتی آشکار به آرمان ملت فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند و توافقنامه‌هایی را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به امضا رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار