کمک رسانی جهادگران یزدی به روستاییان در رشته کوه دنا

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: دو گروه جهادی بسیج از یزد به روستای سرمور برای فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مطهری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: دو گروه جهادی شهیدان اسلام پور و فلاح نژاد،  متشکل از ۳۰ نفر از جهادگران یزدی در تخصص‌های مختلف عمرانی و فرهنگی به مدت ده روز در روستای سرمور واقع در هشت کیلومتری سی سخت اعزام شدند.

مطهری ادامه داد: ماموریت این دو گروه، ساخت و تعمیر منازل زلزله زدگان سی سخت است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: در حال حاضر ۱۶۰ گروه جهادی فعال و نیمه فعال در حوزه‌های متعدد فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی زیر نظر بسیج سازندگی ناحیه مرکزی مشغول کمک رسانی هستند.

مطهری تصریح کرد: اردو‌های متعددی در طول سال از سوی جهادگران برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی برگزار می‌شود. این اردوی برون استانی اولین اعزام جهادگران بسیج سازندگی ناحیه مرکزی از ابتدای امسال است.

یکی از جهادگران اعزامی در این اردوی جهادی نیز گفت: در روستای زلزله زده سرمور کار‌های عمرانی از جمله کاشی کاری آشپزخانه، برق کشی، سرامیک و موزاییک کف منازل را برعهده داریم.

این نیروی جهادگر ادامه داد: در گروه اعزامی، افرادی از سنین نوجوانی تا میانسال حضور دارند. ما سعی کردیم علاوه بر کار‌های عمرانی به فعالیت فرهنگی نیز در این روستا  بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار