سری Realme GT جایگزین سری قدیمی می‌شود

شرکت ریلمی اعلام کرد سری جدید گوشی های Realme GT قرار است جایگزین سری قدیمی تلفن های این شرکت بشود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال، شرکت Realme، سری GT خود را با تلفن‌های هوشمند GT Neo 5G ،GT Neo Flash Editio و GT Master Edition در چین رونمایی کرد. براساس گزارش‌ها، برخی از مدل‌های این شرکت در ۱۸ آگوست با عرضه در اروپا و هند به بازار جهانی عرضه می‌شوند. شرکت Realme برای گسترش سری جدید تلفن‌های همراهش در بازار‌های متعدد و همچنین برای کنار گذاشتن  سری قدیمی تلفن‌های هوشمند خود  برنامه ریزی‌هایی کرده است.

طبق گزارشات، توسعه دهندگان ریلمی در حال برنامه ریزی برای توقف ساخت سری میان رده Realme X هستند و می‌خواهند سری Realme GT را جایگزین آن کنند. مدیر عامل این شرکت تأیید کرد که سری جدید Realme GT به طور رسمی جایگزین سری قدیمی می‌شود.

هم اکنون  سری جدید گوشی‌های ریلمی در چه کشورهایی در دسترس است؟

شایان ذکر است؛ شرکت ریلمی گوشی‌های جدید خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. افزون بر این سری GT رابط کاربری مشابهی با پرچمداران این شرکت دارد. البته به گفته مدیران و توسعه دهندگان این شرکت گوشی‌سازی،  سایر تلفن‌های Realme  همچون: سری Realme C و سری Narzo همچنان مانند قبل و در دسته بندی مخصوص به خودشان هستند و به فعالیتشان ادامه می‌دهند. 

ریلمی

گفته می‌شود، این مجموعه جدید در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس است و در بازار‌های بزرگ دیگر مانند اروپا و هند نیز به زودی عرضه خواهد شد. مدیر عامل شرکت ریلمی در یک مصاحبه گفت:" پیش بینی ما این است که  سری جدید گوشی‌هایمان به زودی به بازار‌های بیشتری برسد. همچنین ممکن است در سال جاری یا سال آینده میلادی شاهد ورود بخش بیشتری از تلفن‌های همراهمان به بازارهای جهانی باشیم."


بیشتر بخوانید

تاریخ عرضه دو گوشی جدید ریلمی در هند لو رفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار