پیش بینی وزش باد و افزایش ابر در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد و افزایش ابر در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت:برای امروز افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پدیده غالب است.

اوافزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به صورت بارش‌های رگباری، رعدو برق و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب و جنوب غرب پیش بینی می‌شود.

سلاجقه با اعلام اینکه شدت وزش باد در شهرستان‌های شرقی و جنوب زیاد است، بیان کرد: نخلداران تمهیدات لازم را جهت کاهش خسارت را بیندیشند و برنامه ریزی‌های لازم را برای برداشت محصول داشته باشند.

او گفت: همچنین دامداران برای چرا از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع در ساعت بعداز ظهر خودداری کنند.

سلاجقه تصریح کرد: عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بود و ساردوئیه با دمای ۱۱درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار