قبول تصویر میوه در برنامه واکسن کرونا به جای کارت واکسن

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که برنامه مخصوص کارت واکسن کرونا، تصاویری غیر از کارت مخصوص واکسن را نیز تایید می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اینسایدر؛ پس از شروع واکسیناسیون کرونا در برخی از کشور‌ها برنامه‌هایی با عنوان برنامه پاسپورت واکسن کرونا ساخته شد که کاربران می‌توانند اطلاعات واکسیناسیون خودشان را در آن آپلود کنند و همیشه همراه خودشان داشته باشند.


بیشتر بخوانید


تصاویری که به جای تصویر کارت واکسن در برنامه مخصوص تایید می شوند

اکنون کاربری که دنبال کننده‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارد، ویدئویی را منتشر کرده و نشان می‌دهد برنامه جدید پاسپورت واکسن کرونا در شهر نیویورک به جای تصویر کارت واکسن، تصویر یک انبه پلاسیده را تایید می‌کند. در ویدئویی که روز جمعه منتشر شد، الکس وانگ، پس از باز کردن این برنامه به طور اتفاقی گزینه دریافت واکسن در دوازدهم ماه ژوئن را انتخاب می‌کند و در مرحله بعد برنامه از او می‌خواهد تا تصویری از کارت واکسنش را بفرستد و وانگ از انبه‌ای پلاسیده برای برنامه تصویری ارسال می‌کند.

سپس برنامه از وانگ خواست صحت اطلاعاتش را تایید کند. پس از مرحله تأیید، به نظر می‌رسد که برنامه تصویر انبه پلاسیده را به عنوان کارت واکسیناسیون پذیرفته است. تصویر انبه درست در جایی که تصویر کارت واکسن بارگذاری می‌شود، نمایش داده شد.

سایر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز گزارش داده اند که در این برنامه جدید تجربه‌های مشابهی داشته اند و این پلتفرم تصاویر بارگذاری شده از اشیای دیگر (مثل منوی رستوران) که هیچکدام کارت واکسن نیستند را تایید می‌کند.

قبول تصویر میوه در برنامه واکسن کرونا به جای کارت واکسن

شهردار نیویورک پیش‌تر اعلام کرده بود که هدف این برنامه تایید واکسینه شدن کاربران نیست، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند تصویر کارت واکسن خودشان را در فضای مجازی ذخیره کنند و هربار به آن احتیاج داشتند در دسترس باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
ننگ بر مافیای وزارت بهداشت
آخرین اخبار