توزیع حدود ۴۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طرح «احسان حسینی» برای تهیه سبد معیشتی نیازمندان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این سبد‌ها از ابتدای سال تاکنون در قالب طرح‌های مختلف همچون ایام ماه مبارک رمضان، عید غدیر و قربان بین نیازمندان توزیع‌شده است، گفت : ارزش سبد‌های توزیعی بیش از ۹ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید 


او  از به‌کارگیری تمهیدات لازم در اجرای طرح «احسان حسینی» برای تهیه سبد معیشتی برای خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و گفت: احسان حسینی به‌منظور کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع بین محرومان تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود و این طرح قرار است با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری استان به مرحله اجرا برسد.

او  افزود: طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

او  به راه‌های مشارکت خیران در اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: خیران می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۳۰۰۵۰۶۱۰ و شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

او افزود : در قالب طرح اطعام حسینی نیز اکنون روزانه بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.