تزریق بیش از ۲۸ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ هزار و ۲۱ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد که بیشترین آمار تزریق روزانه تاکنون در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی به ۲۸ هزار دز رسید گفت: با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن‌های تزریق شده در آذربایجان غربی به ۶۷۵ هزارو ۸۶۴ دُز رسید که این رقم نیز در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: طی مردادماه جاری، بار‌ها شاهد ثبت بیشترین میزان واکسیناسیون در آذربایجان غربی بودیم که نشان دهنده عزم جدی برای افزایش روزافزون افراد واکسینه شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای پنجاه سال و برخی اقشار نظیر خبرنگاران، معلمان و فرهنگیان و رانندگان تاکسی برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.