توزیع سرم در داروخانه‌های آذربایجان‌غربی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت:۱۳ هزار عدد سرم در داروخانه‌های شبانه روزی ارومیه و سلماس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غفارزاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ازتامین و توزیع سرم در داروخانه‌های استان خبرداد.

غفارزاده با اشاره به اینکه خروج یکی از کارخانجات تولید کننده سرم از مدار و آغاز پیک پنجم و افزایش بیماران کرونایی کمبود سرم را در پی داشت افزود: در کنار تلاش قابل توجه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی برای تامین سرم در بخش داروخانه‌های بستری، در قسمت داروخانه‌های سرپایی نیز از روز گذشته ۱۳ هزار عدد سرم توسط سه شرکت پخش دارویی در ۳۱ داروخانه خصوصی شبانه روزی در سطح ارومیه و ۲ داروخانه خصوصی شبانه روزی در سلماس توزیع شده است.

وی درادامه گفت: توزیع سرم در داروخانه‌های جنوب استان نیز از امروز، جمعه و داروخانه‌های شمال و جنوب استان از روز شنبه انجام خواهد شد.

غفارزاده گفت: شرکت‌های پخش دارویی بلافاصله پس از دریافت محموله سرم اقدام به توزیع به موقع در سطح استان کردند تا پاسخگوی نیاز بیماران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.