تزریق ۷۰۷ هزار و ۷۶۶ دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۷۰۷ هزار و ۷۶۶ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی‌احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تاکنون در استان ۷۰۷ هزار و ۷۶۶ دُز واکسن کرونا تزریق شده است گفت : این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ هزار و ۳۶۳ نفر به این تعداد اضافه شده است.

وی اضافه کرد: طی مردادماه جاری شاهد رشد روزافزون واکسیناسیون در آذربایجان غربی بوده ایم به طوری که در این مدت، حدود ۴۰۰هزار دز واکسن تزریق شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

آقاپور گفت: تاکنون افراد متولد ۱۳۵۰ و پیش از آن، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند که البته برخی اقشار نظیر رانندگان، خبرنگاران و معلمان نیز به صورت گروهی واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.