حزب‌الله شهادت رزمندگانش در سوریه را رد کرد

رسانه‌های نزدیک به حزب‌الله لبنان شایعاتی مبنی بر شهادت چند تن از رزمندگان این جنبش در سوریه را رد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، ستاد تبلیغات جنگ مقاومت اسلامی لبنان خبر‌ها درباره شهادت شماری از رزمندگان حزب الله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را تکذیب و تاکید کرد که نیرو‌های حزب الله در محل بمباران شده حضور نداشتند.

گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» حزب‌الله لبنان نیز با رد کردن شایعاتی مبنی بر شهادت چند تن از رزمندگان این جنبش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق و حمص در سوریه گفت: آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود هیچ حقیقتی ندارد.

این رسانه در ادامه افزود: هیچ یک از رزمندگان مقاومت در منطقه‌ای که جنگنده‌ها آن را بمباران کردند، مستقر نبودند.

او اضافه کرد: ما از رسانه‌ها می‌خواهیم قبل از منتشر کردن خبری حتما آن را صحت‌سنجی کنند.

منابع رسمی سوریه و همچنین رسانه‌های لبنانی بامداد روز جمعه خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان اهدافی را در خاک سوریه هدف قرار داده‌اند.

بعد از این حمله «دیده بان حقوق بشر سوریه»، وابسته به معارضان سوری در اظهاراتی مدعی شد حداقل چهار تن از کسانی که به شهادت رسیدند عضو جنبش حزب‌الله لبنان بوده‌اند.

پیش از این نیز وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله جنگنده‌های صهیونیستی به حومه دمشق و حمص با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حملات تروریستی رژیم صهیونیستی باعث ترس مردم، ارتش عربی سوریه و متحدانش نخواهد شد و از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا با این تجاوز آشکار برخورد لازم را بکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار