جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:

همکاری مردم خراسان رضوی در کاهش سفرهای غیرضروری قابل‌تقدیر است

با اجرای طرح جدید محدودیت‌ها و ممانعت از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به خراسان رضوی، پلیس از ورود ۱۰ هزار و ۱۰۰ خودرو جلوگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قانعی‌نژاد جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با قدردانی از مردم خراسان رضوی در خصوص رعایت دستورالعمل منع تردد بین‌شهری و همکاری آنان در خصوص کاهش سفر‌های غیر ضرور بین‌شهری در تعطیلات گذشته، گفت: در حال حاضر به دلیل همکاری مردم در رعایت توصیه‌ها مبنی بر پرهیز از انجام تردد‌های غیر ضرور، شاهد وجود ترافیکی سبک و آرام در تمامی راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی هستیم.

او افزود: با استقرار پلیس از ۲۳ تا ۲۹ مردادماه در مبادی ورودی خراسان رضوی از ورود حدود ده هزار و ۱۰۰ خودرو به این استان جلوگیری شد و خودرو‌ها به مبدأ سفر خود برگشت داده شدند.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به ۱۲ هزار ۶۹۸ مورد تذکر نیرو‌های پلیس راهور به رانندگانی که قصد خروج و یا ورود به استان را داشتند، ادامه داد: در این مدت ۶ هزار و ۸۷۰ خودرو به علت نقص قوانین منع تردد توسط پلیس اعمال قانون شده‌اند و ۲۵ هزار و ۶۰۰ خودرو نیز توسط دوربین‌های موجود در سطح جاده‌های خراسان رضوی جریمه‌شده‌اند.

قانعی‌نژاد با تأکید بر اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد، بیان کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح جاده‌های خراسان رضوی نبودیم و از شهروندان تقاضا داریم همچنان با کاهش تردد‌ها و سفر‌های خود به تیم کادر درمان و کاهش شیوع کرونا کمک کنند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.