وضعیت آشفته‌ای به نام تیم ملی فوتسال بانوان / فراموشی به سبک فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی اسفند ماه باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند که این روز‌ها در وضعیت آشفته‌ای به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اسفند ماه سال جاری باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. این در حالی است که بانوان فوتسالیست کشورمان اصلا در شرایط خوبی قرار ندارند. از مشخص نبودن سرمربی تیم ملی گرفته تا برگزار نشدن اردو و بازی‌های تدارکاتی که دست به دست هم داده اند تا ملی پوشان بانوی کشورمان نتوانند وضعیت خوبی داشته باشند.

بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال هم مزید بر علت شده است تا فوتسالیست‌های بانوی کشورمان در شرایط خوبی قرار نداشته باشند. به گفته برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، در مدتی که عزیزی خادم و مهرداد سراجی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال انتخاب شده اند، حتی یک بار هم سراغ ملی پوشان بانو را نگرفته اند.

گویا مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال فراموش کرده اند که در فدراسیون، تیم ملی فوتسال بانوانی هم وجود دارد که موفق شده است در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و به گفته کادر فنی و بازیکنان تیم ملی این نوع بی مهری اصلا در شان و شخصیت قهرمان آسیا نیست. آن طور که شهره موسوی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در بخش بانوان اعلام کرده، قرار است تا چند هفته آینده سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شود. به نظر می رسد بین فاطمه شریف، شهناز یاری و نیلوفر اردلان یک نفر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ابتدا گفته می‌شد بین گزینه‌های مورد نظر، شانس شهرزاد مظفر برای هدایت تیم ملی فوتسال بانوان زیاد است، اما به دلیل این که او با تیم ملی فوتسال بانوان کویت قرارداد دارد نمی‌تواند به ایران بیاید و عملا بحث حضورش در ایران منتفی است. حال قرار است فدراسیون نشین‌ها و اعضای هیئت رئیسه کمیته فوتسال از بین فاطمه شریف، شهناز یاری و نیلوفر اردلان یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار