رئیس مرکز بهداشت خوزستان:

شهروندان خوزستانی با اصول بهداشتی آشتی نمی‌کنند

علوی گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان خوزستان در شرایط بحرانی شیوع کرونا به ۴۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وضعیت خطرناک شیوع کرونا ویروس و موارد ابتلا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری در استان گفت: علیرغم بحرانی بود شرایط، اما میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان به ۴۵ درصد رسیده است.

او پایبندی به اصول بهداشتی در کنار واکسیناسیون را تنها راه مقابله با بیماری و کنترل کووید-۱۹ دانست و اظهار داشت: تاکنون حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده که از این تعداد یک میلیون و ۳ هزار و ۲۶۳ واکسن دز اول است.

علوی سرعت واکسیناسیون در خوزستان را به استثنای روز‌هایی که واکسن موجود نیست را بسیار خوب توصیف و تصریح کرد: آمادگی داریم روزانه ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر را واکسن بزنیم، البته در شرایط موجود استقبال از واکسیناسیون بسیار تعیین کننده است و به همین دلیل از همه کسانی که تاکنون واکسن نزده‌اند تقاضا داریم هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و با تزریق واکسن سلامت و زندگی خود را تضمین کنند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بیان داشت: در شرایط موجود هم استانی‌ها باید از حضور در تجمع‌ها و نیز سفر و تردد غیرضرور خودداری کرده تا بتوانیم این موج بیماری را هم پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.