نام‌نویسی ۲۲۶ کارآفرین و تعاونی لرستان در جشنواره‌های وزارت کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: صاحبان ۸۰ تعاونی و ۱۴۶ کارآفرین این استان برای حضور در جشنواره‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  اظهار کرد: مهلت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان با نام نویسی ۸۰ تعاونی به پایان رسید و شهریورماه امسال همزمان با هفته تعاون از سه تعاونی برتر و سه واحد شایسته تقدیر، تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: تجلیل و تقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی در استان انجام می‌شود و در مرحله بعدی، تعاونی‌های استان برای حضور در جمع برترین‌های کشور معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: همچنین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه دوم امسال برگزار می‌شود و سه کارآفرین نمونه انتخاب می‌شوند که برگزیدگان این ۲ جشنواره برای رقابت در سطح ملی معرفی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۸۱ میلیارد تومان و ۵۱۸ فرصت شغلی در استان آماده بهره برداری است که همزمان با هفته دولت و تعاون، تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح می‌شوند.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی فعال در استان لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.