عصائب اهل الحق: آنچه در افغانستان اتفاق افتاد یک شکست جدید برای آمریکا است

سخنگوی عصائب اهل الحق عراق با اشاره به تحولات افغانستان اعلام کرد این اتفاقات یک شکست بزرگ برای آمریکا در پروژه تسلط بر جهان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاعلام المقاوم، «محمود الربیعی» سخنگوی نیرو‌های اهل الحق عراق با اشاره به شکست آمریکا در افغانستان اعلام کرد این  شکست آمریکا یک شکست بزرگ در پروژه تسلط بر جهان است.

او در ادامه افزود: در این زمان، جهان شکل دیگری از فرار تحقیرآمیز نیرو‌های اشغالگر آمریکایی را همانطور که قبلا در ویتنام و عراق اتفاق افتاده، تجربه کرد.

او اضافه کرد: آمریکا در حالی که شاهد سقوط بزرگ در سطوح مختلف است و نمی‌تواند سیاست خارجی خود را کنترل کند با توجه به امکانات و ابزار‌های مخرب خود به دنبال ایجاد ویرانی و هرج و مرج در جهان است.

الربیعی گفت: جهان جدید شروع به شکل‌گیری کرده و ویژگی‌های سقوط امپراتوری آمریکا در افق نزدیک ظاهر شده است و مردمی که سلطه آمریکا را نمی‌پذیرند آزادی را به رهبری عراق، ایران، یمن، سوریه و لبنان به طور کامل به دست خواهند آورد.

سخنگوی عصائب اهل الحق از برنامه توافق با چین در پروژه جاده ابریشم و توافقات اقتصادی برای خلاص شدن از سلطه دلار آمریکا نیز سخن گفت.

الربیعی در پایان نیز افزود: آنچه ما نیاز داریم تلاش بیشتر برای گسترش آگاهی از ضرورت نجات از جانب (موجودیت) صهیونیستی است که توسط استکبار جهانی در قلب منطقه ما کاشته شده است.

پیش از این نیز جنبش عصائب اهل الحق عراق در نامه‌ای خطاب به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور تاکید کرد دولت در اظهارات اخیرش خود را متعهد به اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار