هشدار امنیتی آمریکا به نیروهایش در افغانستان

سفارت آمریکا در کابل در پیامی به نیرو‌های خود در افغانستان هشدار داد به دلیل تهدید‌های امنیتی تا اطلاع ثانوی به سمت فرودگاه کابل حرکت نکنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رسمی سفارت آمریکا در کابل، در این پیام هشدار آمده است: به دلیل تشدید تهدید‌های امنیتی خارج از دروازه‌های فرودگاه کابل، ما به شهروندان آمریکایی توصیه می‌کنیم زمان صدور مجوز رسمی از حرکت به سمت این فرودگاه جداً خودداری کنند.

در ادامه این پیام آمده است: شهروندان و نیرو‌های آمریکایی که در حال حاضر در دروازه‌های ورودی فرودگاه کابل، ورودی شرقی و یا ورودی شمالی این فرودگاه هستند باید فوراً این مکان‌ها را ترک کنند.

در ادامه این پیام هشدار به نیرو‌های آمریکا توصیه شده است: در همه حال مراقبت محیط اطراف خود باشید، از حضور در مکان‌های پرجمعیت خودداری کنید، دستورالعمل‌های مقامات حاضر در افغانستان از جمله محدودیت‌های رفت و آمد را دنبال کنید، یک برنامه اضطراری برای شرایط اضطراری داشته باشید، و لیست مسافران برای خروج را مرور کنید.

همچنین در این پیام می‌خوانیم: اخبار رسانه‌های محلی را دنبال کنید، برنامه‌های خود را نسبت به اطلاعات جدید تنظیم کنید. در برنامه هوشمند خروج مسافران ثبت نام کنید تا از این طریق تمامی هشدار‌های امنیتی را دریافت کنید و نیز مکان یابی شما در شرایط اضطراری آسان‌تر باشد.

در این پیام وزارت خارجه آمریکا در کابل از نیرو‌های خود خواسته هوشیار باشند و تمامی پیام‌های وزارتخانه را از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار