رییس شورای اسلامی شهر سنندج:

تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی رفاه و امنیت را به دنبال خواهد داشت

زارعی با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند گفت: تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،فرزاد زارعی رییس شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار اعضای شورا و شهردار منتخب و سرپرست شهرداری سنندج با فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت:شورا و شهرداری دو نهاد مردمی هستند بنابراین بیشترین ارتباط را هم با مردم دارند.

او افزود: قطعاً با توجه به مشکلات و معضلات فراوان در سطح شهر شهرداری و شورا نیازمند بیشترین تعامل و همکاری از سوی تمامی دستگاهها، نهاد‌ها و همچنین شهروندان در راستای رفع این مشکلات هستند.

رییس شورای اسلامی سنندج افزود: شورای دوره ششم با عهدی که با مردم در جهت رفع مشکلات و توجه به نقاط کم‌تر برخوردار بسته اند پایبند هستند و امیدواریم با وفاق و همدلی و همچنین تلاش و برنامه ریزی لازم بتوانیم اقدامات اساسی در جهت رفع مشکلات و رضایتمندی شهروندان را اجرا نماییم.

زارعی گفت: شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند بنابراین تعامل و همکاری این دو نهاد می‌تواند رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

در ادامه این دیدار هر کدام از اعضای شورای شهر به برخی مشکلات در سطح شهر نظیر مشکلات ترافیکی، برخی ناهنجار‌های اجتماعی در سطح شهر و همچنین ساخت و ساز غیرمجاز اشاره و اعلام نمودند با نیروی انتظامی در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر تعامل و همکاری لازم را خواهند داشت.

 فرمانده انتظامی کردستان هم ضمن تبریک هفته دولت گفت: شورا و شهرداری نقش بسزایی در خدمات رسانی مناسب و جلب رضایت شهروندان دارند.

سردار آزادی افزود: شورا و شهرداری با تعامل و همفکری و به دور از هرگونه حاشیه‌ای می‌توانند منشا رفع بسیاری از مشکلات در سطح شهر باشند.

او افزود: بسیاری از مشکلات سطح شهر با همکاری مناسب و به موقع شهرداری و نیروی انتظامی رفع خواهد شد بنابراین لازم است این دو نهاد با برنامه ریزی مناسب؛ همکاری و تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی در جهت رفع آسیب‌ها اجتماعی برنامه‌های فرهنگی مناسب را در دستور کار خود قرار دهند؛ تاکید کرد: تمامی بخش‌های مختلف نیروی انتظامی در جهت رضایتمندی شهروندان و ارتقاء امنیت در سطح جامعه آمادگی لازم را جهت همکاری با همه دستگاه‌ها دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.