مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین:

بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی نفت سفید دریافت می‌کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی استان برای فصل سرما سهمیه نفت سفید خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، لطف الله مسعودی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده امسال برای فصل سرما یک میلیون و ۹۷۰ هزار لیتر توزیع نفت سفید در بین خانوار‌های روستایی محروم از نعمت گاز طبیعی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: توزیع نفت سفید توسط ۱۶۴ فروشندگی نفت سفید در استان انجام می‌شود و بیشتر آمار توزیع این سوخت مربوط به روستا‌های بخش رودبار الموت شرقی، غربی و طارم سفلی است.

به گفته وی، براساس سهمیه‌های در نظر گرفته شده، خانوار‌های یک و ۲ نفره ۲۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۴۰۰ لیتر، پنج و ۶ نفره ۶۰۰ لیتر و هفت نفر به بالا نیز ۸۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

مسعودی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دهیاران، سهمیه‌هایی خاص نیز برای مواقع بحرانی و سرمای سخت در نظر گرفته شده است که این میزان توسط توزیع کنندگان ذخیره سازی خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم برای نحوه ذخیره سازی و توزیع عادلانه بین خانوار‌های روستایی استان در جلسات آینده و با حضور فرمانداران و بخشداران در استانداری قزوین برگزار خواهد شد ضمن آنکه با توجه به برخورداری تمامی شهر‌های استان از نعمت گاز طبیعی، سهمیه توزیع نفت سفید برای این مناطق در نظر گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.