علیزاده: تیم مس رفسنجان بودجه کمی دارد/ به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص نقل و انتقالات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

علی علیزاده، معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار کرد: تاکنون حسینی، توکلی، تیکدری، علیاری و محمدی مهر را جذب کرده ایم. می‌توانیم ۲ بازیکن دیگر لیگ برتری را نیز جذب کنیم. قرارداد بازیکنان فصل گذشته مس را تمدید کردیم تا به نوعی شاکله تیم را در فصل جدید حفظ کرده باشیم.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال قانون منع جذب بازیکن خارجی برای تیم‌های لیگ برتری را لغو کرده است. ما با نظر محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان سعی می‌کنیم در پست‌های کلیدی با بازیکنان خارجی قرارداد منعقد کنیم.

او در خصوص اینکه آیا تیم‌های صنعتی هزینه‌های سرسام آوری در نقل و انتقالات انجام می‌دهند، گفت: ما هم یک تیم صنعتی هستیم، اما هزینه‌های معقولی در فصل نقل وانتقالات انجام داده ایم. مس رفسنجان بودجه کمی دارد. با توجه به این بودجه برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. هدف اصلی  مس رفسنجان در این فصل نیز مثل فصل گذشته کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی لیگ برتر است. سال آینده نیز نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار