بی ثباتی مدیریت در آبفا خرمشهر پذیرفتنی نیست

امام جمعه خرمشهر از وضعیت آب و فاضلاب خرمشهر و نبود نظارت و ثبات مدیریتی در این مجموعه گلایه کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در پیام جمعه این هفته شهرستان  به نبود ثبات مدیریتی در آبفای شهرستان به عنوان یکی از ضعف های مدیریتی آبفای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: چرا مدیری که نیامده تودیع می شود ؟ ملاک انتخاب و انتصاب مدیران در خرمشهر چیست؟ چرا آبفای خوزستان با وجود داشتن مشترکانی قدرتمند مثل شرکت هایی که در خرمشهر وجود دارد، روز به روز در حال ضعیفتر شدن است و خدمات رسانی تعطیل می شود؟ همه این موارد نیاز به پاسخگویی دارد.

او با اشاره به نارسایی و آشفتگی شدید در آبفای خرمشهر گفت: نبود ثبات مدیریتی ، پرداخت نشدن حقوق های معوقه پرسنل، مشکلات کمی و کیفی پرسنل ، بالا زدگی گسترده فاضلاب در بسیاری از نقاط شهرستان که نه فقط آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده است بلکه سلامت عمومی مردم را نیز تهدید می کند.

امام جمعه خرمشهر منشا همه این مشکلات را نبود نظارت موثر مسئولان و تعارض منافع آنها دانست و از مدیر آبفای استان خوزستان بخاطر وضعیت فاضلاب شهری گله کرد.

او به نیابت از مردم از بازرسی در خواست کرد که به مسئله آبفای شهرستان ورود کنند و از رسانه ها و نخبگان خواست از مسئولان شهری و استانی در خصوص مشکلات پس زدگی فاضلاب پاسخ بخواهند.

حجت الاسلام عادل پور وضعیت فاضلاب خرمشهر را بحرانی اعلام کرد و افزود:  به شهرستان های همجوار برای رسیدگی و حل این مشکلات کمک رسانی می کنند در صورتی که بسیاری از خیابان های خرمشهر پس زدگی فاضلاب آنها رفع نشده است که جای تامل و تاسف دارد.

او ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت جدید بتوان شاهد برطرف شدن تدریجی این مشکلات بود‌.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.