امام جمعه خرمشهر:

دولت و قوه قضاییه به موضوع شهرداری خرمشهر ورود کنند

عادل پور، خواستار ورود جدی دولت و قوه قضاییه به موضوع وضعیت مالی شهرداری و پرداخت نشدن مطالبات این نهاد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر امروز گفت: باز هم در خرمشهر شاهد تکرار داستان تکراریه پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری و معطل ماندن خدمات شهری هستیم و جای این سوال باقی است که این وضعیت در خرمشهر تا به کی ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه آیا هیچ یک از مسئولان می تواند با حقوق معوقه و شرایط گرانی، وام های عقب مانده زندگی کند، بر لزوم رفع مشکل شهرداری خرمشهر تأکید کرد.

امام جمعه خرمشهر گفت: برای رفع شدن مشکلات خرمشهر به ورود جدی دولت نیاز است و همه اعم از سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور،  هیئت دولت و شخص رئیس جمهور  باید به این موضوع ورود کند.

او ادامه داد: بنا به اظهارات بازرسی کشور استان خوزستان و به طبع شهرستان خرمشهر مطالبات سنگی از محل یک درصد نفت، ۲درصد مناطق محروم، حق آلایندگی، منابع بحران و دیگر منابع دارد که باید به استان و شهرستان پرداخت شوند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین ورود قوه قضاییه به این موضوع را خواستار شد و اظهار کرد: قوه قضاییه باید برخورد قاطعانه ای با این وضعیت بدهی های سنگین شهرداری خرمشهر داشته باشد ، پرونده ای که در بازرسی استان و کشور در این خصوص تشکیل شده به سرانجام برسد.

امام جمعه خرمشهر بر اصلاح ساختار شهرداری، نظارت دقیق بر دخل و خرج ها، چگونگی هزینه کرد در شهرداری خرمشهر را ضروری دانست و بر انتظار برای رسیدگی دولت و ورود قاطعانه قوه قضا در رابطه با شهرداری خرمشهر تأکید کرد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.