فرماندار ویژه خرمشهر:

کارگران شهرداری خرمشهر تیرماه جاری قسط بانک ملی را نمی‌پردازند

محمد حیدری گفت: کارگران شهرداری خرمشهر، به دلیل دریافت نکردن حقوق چند ماه خود تیرماه جاری قسط وام‌های بانک ملی نمی‌پردازند.

محمد حیدری، فرماندار ویژه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:بانک ملی شعبه‌ی مرکزی شهرستان به منظور همکاری با شهرداری خرمشهر تیرماه جاری از کارگران  اقساط وام  و همچنین سود بانکی دریافت نمی‌کند.

او افزود: با تلاش‌های مسئولین شهرستان و حمایت استاندار، امروز بودجه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از منابع آلایندگی و ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شد که می‌توان با آن بخش زیادی از معوقات پارسال کارگران را پرداخت کرد.

حیدری برای پرداخت باقی مانده مطالبات کارگران شهرداری در سال ۱۳۹۹، وعده‌ی واریزی ۲ میلیارد تومان را در دو روز آینده به حساب این اداره را داد و در خصوص پرداختی حقوق امسال ادامه داد: در حال حاضر شهردار خرمشهر به همراه نماینده مردم شهرستان در حال پیگیری برای دریافت مطالبات این اداره از دستگاه‌های سطح ملی و محلی هستند که پیش بینی می‌شود در صورت دریافت این مطالبات، شهرداری خرمشهر بتواند حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر امسال کارگران را نیز تسویه کند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان پذیرفته شدن لیست بیمه کارگران شهرداری در ماه خرداد گفت: شهرداری شهرستان باید به این نکته توجه داشته باشد تا لیست بیمه کارکنان خود را به موقع به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند تا کارگران با تاخیر در پذیرفته شدن بیمه‌ی خود رو به رو نشوند.

جمع مطالبات باقی مانده از پارسال و امسال کارگران شهرداری خرمشهر برابر ۵۳ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.