مشخصات گوشی Microsoft Surface Duo 2 فاش شد

سایت Geekbench مشخصات گوشی جدید Microsoft Surface Duo 2 را منتشر و اعلام کرد این تلفن جدید تراشه ای قدرتمند را در خودش جای داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ در هفته‌های اخیر، خبرهایی مربوط به گوشی Microsoft Surface Duo 2 منتشر شد که نشان می‌داد دوربین سه گانه جدیدی در قسمت بیرونی این گوشی نصب شده است. اکنون شواهدی در دست است که Surface Duo نسل بعدی به تراشه‌ای درجه یک، مجهز شده است.

این محصول جدید شرکت مایکروسافت در سایت Geekbench به نمایش گذاشته شد و امتیازات دریافت شده نشان می‌دهد که به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است. این محصول در آزمایش تک هسته‌ای ۱۰۹۱ و در چند هسته‌ای ۳۵۱۷ امتیاز کسب کرده است. برای مقایسه، سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G در یک آزمایش بنچ مارک با تراشه  یکسان توانست ۹۷۹ امتیاز تک هسته ای و ۳۴۴۱ امتیاز چند هسته ای کسب کند.

گوشی Surface Duo 2 با اندروید ۱۱ و رم ۸ گیگابایت به بازار می‌آید. این تلفن اولین گوشی است که در مدل تکراری خود هم در طراحی و هم در عملکرد گوشی‌های هوشمند محصولی متفاوت ارائه می‌دهد.

مشخصات گوشی Microsoft Surface Duo ۲ فاش شد

مشخصات گوشی Microsoft Surface Duo ۲ فاش شد

وب سایت Windows Central خاطر نشان کرد که مایکروسافت قصد دارد باتری، دوربین‌ها و استفاده از نمایشگر‌های بزرگتر را در گوشی Surface Duo 2. NCF جدید و همینطور آلارم بیدار کردن  و نرخ تازه سازی سریع‌تر را نیز به روز کند. اطلاعات فاش شده از این حکایت دارد که دوربین‌های سه گانه شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو اختصاصی و یک دوربین فوق عریض است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار