حوادث جاده‌ای در صدر عملیات‌های امدادی هلال احمر بوشهر

معاون جمعیت هلال احمر بوشهر از رخ‌دادن ۳۳حادثه در مرداد خبر داد که قسمت عمده آن سوانح جاده‌ای بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی یوسفی‌نیا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به رخ‌دادن ۳۳حادثه در مرداد، گفت: حوادث جاده‌ای با ۱۲ مورد بیشترین سهم را در حوادث داشته‌اند که این موضوع نشان می‌دهد رانندگان باید به  اصول رانندگی، هشدار‌ها و علایم در مسیر بیشتر توجه کنند.

او همچنین افزود: ۸ مورد امدادرسانی نیز به خدمات حضوری، ۵ مورد شهری، ۴ مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: در ماه گذشته ۴۶ فرد سانحه دیده با همکاری عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که ۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۳ نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

یوسفی‎نیا عنوان کرد: ۱۳۵ نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب ۳۹ گروه عملیاتی با به‌کارگیری تجهیزات لازم در ماموریت‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


یوسفی‌نیا با اشاره به اینکه شهرستان‌های دیلم، تنگستان و بوشهر بیشترین حوادث را داشته‌اند، بیان کرد: همه نیرو‌های عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی به صورت شبانه روز در پایگاه‌های هلال احمر حضور دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.