۷ هزار مددجوی آذربایجان‌غربی نیازمند منزل مسکونی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۷ هزار خانوار مددجوی تحت پوشش این کمیته در سطح استان نیازمند منزل مسکونی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی یک برنامه ۲ ساله که از ابتدای امسال آغاز شده است ۷ هزار خانوار نیازمند مسکن شناسایی شده اند که طی این مدت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

سهندی افزود: در همین راستا خرید و تکمیل سه هزار و ۴۰۰ منزل مسکونی و همچنین تعمیر هزار و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در سطح شهر و روستا‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هزار و ۲۰۰ خدمت منازل مسکونی شامل خرید و تکمیل ۶۰۰ واحد و تعمیر ۶۰۰ واحد منزل مسکونی دیگر نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در این استان انجام شده است.

سهندی اضافه کرد: طی سال گذشته نیز این نهاد، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان و نیازمندان در استان به واجدان شرایط پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه این میزان کمک معیشتی در اختیار حدود ۸۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت، تصریح کرد: پرداخت این کمک‌های معیشتی به منظور کاهش و رفع بخشی از نیاز‌های مددجویان و حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر مشکلات معیشتی صورت گرفت.

سهندی با اشاره به اینکه ۶۲ درصد این میزان به مددجویان تحت حمایت عادی و بقیه در اختیار نیازمندان قرار گرفته گفت: امسال نیز این کمک‌های معیشتی ادامه می‌یابد و امیدواریم شاهد افزایش این میزان با همراهی شهروندان و افراد خیر باشیم.

کمیته امداد بیش از ۴۲ سال است که با فرمان امام راحل در کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.