مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبرداد؛

افتتاح ۹ پروژه راهداری خراسان شمالی در هفته دولت

شهامت گفت: در خراسان شمالی ۹ پروژه در بخش راهداری به ارزش ۴۷۶ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت:پروژه‌های راهداری شامل اقداماتی همچون احداث ۶ دستگاه پل، بهسازی و روکش آسفالت محور چمن بید – گرمه و بجنورد – جنگل گلستان و راه روستایی نظرعلی – نظرمحمد شهرستان شیروان که در مجموع به طول ۱۸.۶ کیلومتر و رفع نقاط پرتصادف به بهره برداری میرسد.

شهامت افزود:  احداث ۶ دستگاه پل در محور‌های روستایی کاریز، کهنه جلگه وهاور در شهرستان مانه و سملقان و احداث پل‌های محور صفی آباد درشهرستان اسفراین واحداث پل گرکز در شهرستان رازو جرگلان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: پل روستای محور گرکز در شهرستان مرزی راز و جرگلان که با کمک و مشارکت موثر خیرین با ارزش ۸۰ میلیارد ریال و همچنین پل محور کاریز – کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان با مشارکت بنیاد علوی به ارزش ۶۵ میلیارد ساخته شده است.

او  بهسازی و روکش آسفالت ۶.۸ کیلومتر از محور چمن بید-گرمه با ارزش ۸۳ میلیاردریال، عملیات درزگیری و آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ بطول ۷.۸ کیلومتر درمحور بجنورد-جنگل گلستان در انتهای حوزه استحفاظی استان به ارزش ۴۱ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح عنوان نمودکه برای اولین بار در استان اجرا می‌گردد.

شهامت اظهار داشت: پروژه اصلاح و رفع نقطه پر حادثه قره خان بندی هم با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح آماده شده است و امید می‌رود با رفع ایرادها، تصادف در این محور کاسته شود.

او اظهار کرد: بهسازی ۵۵۰۰ مترمکعب ترانشه برداری راه روستایی دشت در شهرستان گرمه با اعتباربالغ بر ۲ میلیارد ریال و تکمیل ۴ کیلومتر راه روستایی نظرعلی – نظرمحمد در شهرستان شیروان با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در محور‌های روستایی استان آماده افتتاح شده است.

شهامت  افزود: با توجه به محدودیت منابع، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار گرفت که در حال حاضر تعداد ۱۷ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حوزه رفع نقاط حادثه خیز، احداث پل‌های ضروری و راه‌های روستایی استان در حال اقدام است که به تدریج طی هفته‌های آتی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.