اجرای طرح ساماندهی کمربندی دوگنبدان

طرح ساماندهی و نخاله برداری از حریم کمربندی اطراف ورودی جاده پازنان شهر دوگنبدان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان گفت: ورودی جاده پازنان یکی از ورودی های مهم این شهرستان از سَمت شهرهای بندری جنوب کشور بوده، که متاسفانه وجود نخاله های حاشیه جاده ‌‌کمربندی چهره ناخوشایندی را ایجاد کرده بود.

مسعود ظفری افزود: برای آزاد سازی حریم راه و ورودی از مواد زائد و زیباسازی سیمای ورودی نسبت به پاکسازی و نخاله برداری حریم کمربندی ورودی جاده پازنان اقدام شده است.

او بیان کرد: ادامه عملیات اجرایی برای ارتباط خیابان هلال احمر به بولوار شهید تاجگردون از دیگر برنامه های در حال اجرای شهرداری دوگنبدان است.

ظفری گفت: کاهش بار ترافیکی و حوادث بولوار ولی عصر عج (از زیر گذر تا ورودی باغ فردوس)، دسترسی آسان و مستقیم از مرکز شهر به بولوار های شهید تاجگردون و شهید پناهپوری و پیوستگی تا میدان نرگسی، ایجاد دسترسی مناسب برای استفاده دانش آموزان از مراکز آموزشی در حاشیه مسیر از مزایای بازگشایی معبر و ایجاد پیوستگی خیابان هلال احمر به تقاطع اول خیابان باغ فردوس است.

شهردار دوگنبدان افزود: اصلاحات هندسی و ساماندهی چهار راه های در طول مسیر از مجموعه پد خندق تا باغ فردوس را از دیگر اولویت های شهرداری دوگنبدان در سال جاری است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.