اجرای کاداستر برای ۴۹۰ هزار هکتار از اراضی استان زنجان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کاداستر اراضی ملی برای هزار و ۷۶۰ پلاک ثبتی به مساحت ۴۹۰ هزار هکتار اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خلیل آقاجانلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:اقدامات اداره کل منابع طبیعی، جنگل‌کاری و کاداستر اراضی ملی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

او ادامه داد: پروژه‌های آبخیزداری در راستای عملیات کنترل سیلاب‌ها و حفاظت منابع آب و خاک در شهرستان‌های زنجان، ایجرود و طارم  انجام شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:برای اجرای پروژه‌های فوق در سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات ملی و استانی حدود ۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

آقاجانلو با اشاره به اینکه در بخش جنگل‌کاری نیز اقدامات شاخصی در قالب توسعه جنگل با نهال، توسعه جنگل با بذر، انتشار آگهی تعیین حدود ذخیره‌گاه‌های جنگلی در شهرستان‌های زنجان و طارم انجام شده است، افزود: همچنین تولید و توزیع نهال دراستان زنجان به مساحت ۴۰۰ هزار هکتار انجام شده است.

او افزود: با اجرای عملیات جنگل‌کاری با نهال و بذر در سطح ۳۰۰ هکتار بخش مهمی از اراضی ملی استان دارای پوشش گیاهی جنگلی می‌شوند.

او با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اجرای کاداستر اراضی ملی برای یک هزار و ۷۶۰ پلاک ثبتی به مساحت ۴۹۰ هزار هکتار بوده افزود: امیدواریم در امسال نیز مابقی پلاک‌های تثبیت شده با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان سنددار شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.