پیام‌های دریافتی در سیزدهم شهریورماه؛

گلایه شهروندان از نبود واکسن کووبرکت در مرکز واکسیناسیون دانشگاه تهران تا درخواست تعیین تکلیف سرمایه گذاران کریپتولند

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۳ شهریور در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه ShahrvandYJC@ پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سیزدهم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.


جاده شهرک مهاجران به سمت شازند، آسفالت شود.


با عرض سلام و تحیت احتراما به استحضار میرساند، اقای سینا استوی مدیر عامل صرافی ارز‌های دیجیتال بنام کریپتولند توسط دستگاه قضایی (دادسرای ویژه جرایم اقتصادی بازپرسی شعبه دوازده به ریاست آقای نریمانی) پنج ماه قبل بازداشت شده است. شایان به ذکر سرمایه‌های مردم بدلیل توقیف سایت غیرقابل دسترس میباشد و بلوکه شده است و پنجاه هزار کاربر این صرافی بلاتکلیف مانده‌اند. کابران با انواع مشکلات مواجه هستند بعضاً در ثبت نام در سامانه عودت دارایی بعضا احراز هویت شان بعضا میزان سرمایه تایید نمیشود و انواع مشکلات دیگر و در این میان خبر‌های حاکی از آن است که حسابرسی‌ها بصورت دقیق صورت نمیگیرد. برخی افراد بیش از دارایی خود دریافت کرده اند برخی هیچ؛ لذا از شما خبرنگاران محترم تمنای رسیدگی داریم.


باسلام. مشکل آب روستای مرادان شهرستان خانمیرزاد از امسال نیست بلکه چند ساله که این روستا آب آشامیدنی در بهار و تابستان ندارن و مجبور به خریدن آب می‌شوند که در این اوضاع اقتصادی مردم به سختی می‌توانند آب خریداری کنند.
چاهی به تازگی حفر شده، ولی هنوز به روستا وصل نشده بخاطر اینکه باید از جاده اصلی عبور کند تا به روستا برسد. مگر چقدر طول میکشد یک جاده رو بکنند و لوله‌ها را وصل کنند مردم الان تو این گرما آب لازم دارن چرا اهمیت نمیدهند.


سلام وعرض ادب، خواهش میکنیم به داد نیرو‌های شرکتی حجمی کار وزارت بهداشت برسید به والله قسم هنوز حقوق نگرفتیم، ما واحد تاسیسات بیشترین مسئولیت کاری رو دوشمان هست کمترین دریافتی را هم داریم، آقای وزیر، چرا انقدر تبعیض، چرا من تاسیساتی دریافتیم باشه چهار میلیون ۳۰هزار تومان، پشت میزی‌ها ده تا۱۳میلیون بگیرند مگر ما آدم نیستیم، مگر ما سواد نداریم مگر ما تو این جامعه زندگی نمیکنیم، خواهش میکنم به فریاد ما برسید مستاجر هستم، دوتا بچه مدرسه‌ای دارم، فقط از شما میخواهم کاری کنید.


با سلام. دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم. برای واکسیناسیون به ما سهمیه دادند و بنده هم اقدام کردم. از بین ۱۰ مرکز واکسیناسیون مرکز بهداشت دانشگاه تهران در شهر تهران، فقط یک مرکز، آن هم در منطقه ۱۰، واقع در بریانک، واکسن برکت تزریق می‌کنند. بنده یک بار به مرکز واکسیناسیون اصلی دانشگاه تهران که در خیابان ۱۶ آذر واقع است مراجعه کردم. آنجا فقط سینوفارم و آسترازنکا تزریق می‌شود. ظاهرا مدیریت کلینیک و سایر کارکنان آنجا هیچ اطلاعی از تزریق واکسن برکت در شعبه بریانک نداشتند. این بی توجهی و بی مهری نسبت به تولید واکسن داخلی، از اصلی‌ترین نهاد علمی کشور واقعا جای تعجب و بررسی دارد.


سلام. بنده از ورزشکاران و ملی پوشان رشته قایقرانی رویینگ هستم و در شرایط قرنطینه کرونایی در منزل هستم به دلیل مثبت بودن تست پدرم. از فدراسیون امروز اعلام کردن بیست و سوم همین ماه قصد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با مجوز پزشکی ورزشی دارند، اما مطمئن باشید از همه تست پی سی آر گرفته نمیشود و با نامه تقلبی از بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی تست پی سی آر منفی برای همه صادر میشود. در صورتی که خیلی از بچه‌ها مطمئن هستم مثل من ناقل هستند خواهشمندیم که مسابقات کمی به تعویق افتاده بشود تا از این شرایط پیک خطرناک عبور کنیم به هر حال ما خیلی تلاش کردیم برای این مسابقه و اصلا دوست نداریم به دلیل اینکه قرنطینه‌را رعایت کردیم جا بمانیم.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار