رویت اشیاء مشکوک درخشان در آسمان آمریکا + فیلم

به تازگی ویدئویی از وجود اشیایی عجیب در آسمان آمریکا توجهات مردم را به خودش جلب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

به تازگی ویدئویی دیگری که رویت اشیاء پرنده ناشناس درخشان را در آسمان آمریکا نشان می‌دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. در این ویدئو که گفته می‌شود در تاریخ ۴ سپتامبر در توکسون ایالت آریزونا تهیه شده تعدادی اشیاء درخشان را که یک شکل در حال حرکت را در آسمان تشکیل داده اند نشان می‌دهد. اسکات سی وارینگ، یوفوشناس این ویدئو را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد.

او در شرح این ویدئو نوشت: "ناوگان اشیاء درخشان در حال عبور از بالای شهر. این اشیاء با هم حرکت می‌کنند، با سرعت یکسان و به هم چراغ می‌زنند. این چراغ زدن احتمالا نوعی روش ارتباطی میان آن‌ها است."


بیشتر بخوانید


بنا به گفته اسکات شاهدان عینی به او گفتند که این اشیاء درخشان دارای چراغ‌های نارنجی بودند و با الگویی خاص حرکت می‌کردند. با این حال برخی از کاربران این اشیاء درخشان را پهپاد یا ماهواره‌های ایلان ماسک قلمداد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار