هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به اُسرای فلسطینی

خالد البطش تاکید کرد هرگونه تلاش برای ترور قهرمانان عملیات زندان جلبوع، رژیم اشغالگر را متحمل هزینه سنگینی خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، خالد البطش از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات فرار اُسرای فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی گفت: هرگونه تلاش برای ترور قهرمانان عملیات زندان جلبوع، رژیم اشغالگر را متحمل هزینه سنگینی خواهد کرد. پیام ما برای عدم تعرض به قهرمانان این عملیات واضح و بدون شبهه است و ما به دشمن درباره آسیب رساندن به آن‌ها یا ترورشان هشدار می‌دهیم.

البطش ادامه داد: ما از ملت فلسطین می‌خواهیم آغوش خود را به روی قهرمانان بگشایند و به آنان یاری برسانند. ما نمی‌خواهیم بشنویم هیچ طرف فلسطینی باعث بازگشت آنان به زندان شده است. ما از ملت فلسطین در جنین می‌خواهیم یاریگر قهرمانان خود باشند و در حق شان کم کاری نکنند و آنان را بر چشم خود جای دهند. از ملت فلسطین انتظار می‌رود امین قهرمانان خود باشند و به دشمن اجازه ندهند به آنان آسیبی برساند.

او تصریح کرد: تنها گزینه ما، مبارزه با رژیم اشغالگر و تداوم جهاد و مقاومت باقی خواهد ماند. علت سردرگمی امروز دشمن، ضربه بزرگی است که سرویس‌های امنیتی و نظامی آن دریافت کرده است. ما به اُسرای فلسطینی می‌گوییم وعده آزادی، دینی به گردن ماست و اگر دشمن شاهد عقب نشینی مقطعی ما در این زمینه بوده، قطعا این عقب نشینی در راستای منافع ماست.

این مسئول جنبش جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد: حتی اگر قهرمانان ما دستگیر شوند یا به شهادت برسند، آنان بر دشمن پیروز شدند و ثابت کردند زندگی و آزادی تصمیمی قابل اتخاذ است.

گفتنی است امروز، شش نفر از اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی با حفر تونل از زندان جلبوع در منطقه بیسان در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند. نظامیان صهیونیست در پی فرار شش اسیر فلسطینی به حال آماده باش درآمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار