حزب الله لبنان: اقدام اُسرای فلسطینی شکست فاجعه بار سرویس‌های امنیتی اشغالگران است

حزب الله لبنان در واکنش به عملیات شجاعانه اسیران فلسطینی در فرار از زندان رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان ضمن تبریک به اسرای فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه که رزمندگان مقاومت انجام دادند دستاوردی بزرگ و ضربه محکمی به اشغالگری و تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی وارد می‌کند و شکست فاجعه بار سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی اشغالگران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دستاورد فرصتی برای روشن شدن مجدد مسئله زندانیان و اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل و گواهی بر سرزندگی، هوش، صبر و مبارزه مستمر مردم فلسطین برای آزادی سرزمین و اسرای خود است. همچنین این مسئله فرصتی برای افشای شیوه های خودسرانه و تخلفات جدی علیه آنها (رژیم صهیونیستی) ست.

حزب الله همچنین اعلام کرد: ما از خدا می‌خواهیم که زندانیان آزاد شده را حفظ کند و نیرو‌های مقاومت بتوانند همه زندانیان را آزاد کنند.


بیشتر بخوانید:

خلأ امنیتی در زندان رژیم صهیونیستی/ ۶ اسیر فلسطینی موفق به فرار شدند + تصاویر


رسانه‌های عبری امروز (دوشنبه) اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان «گیلبوا» (جلبوع) واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.

پس از این واقعه مقامات رژیم صهیونیستی از آمادگی برای انتقال حدود ۴۰۰ زندانی فلسطینی از زندان گیلبوا به زندان های دیگر خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابعی در پلیس این رژیم اعلام کردند که اسرای فراری شامل ۵ عضو جنبش جهاد اسلامی و یک عضو جنبش فتح هستند. جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت این عملیات فرار را رویدادی تاریخی و قهرمانانه خواندند که ضربه سختی به اشغالگران وارد کرد.

گفته می‌شود که اسرای فلسطینی تونلی در زندان جلبوع حفر کرده بودند و ساعت ۴ بامداد از این زندان صهیونیستی فرار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار