ادامه خشونت در امن‌ترین زندان آمریکا/ ثبت دومین قتل در «ترهوت» طی دو هفته

با ثبت دومین قتل طی دو هفته اخیر در یکی از امن‌ترین زندان‌های آمریکا، امنیت زندانیان آمریکایی در هاله‌ای از ابهام فرو رفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، دومین زندانی طی دو هفته گذشته در زندان فدرال ایندیانای آمریکا به ضرب چاقو کشته شد.

استفان دواین کانادا که به ترهوت، یکی از امن‌ترین زندان‌های فدرال در آمریکا منتقل شده بود، چند ساعت پس از ورود به زندان به ضرب چاقو کشته شد که این اتفاق سوالات جدیدی را در مورد توانایی دولت آمریکا در حفظ امنیت زندانیان در شرایط کمبود شدید نیروی انسانی و بحران‌های بی شمار به وجود می‌آورد.

استفان دواین، دقیقا همان روزی که به زندان«یو اس پی ترهوت» USP Terre Haute منتقل شد، در جریان درگیری با یکی از زندانیان جان باخت. این درحالی است که از این زندان به عنوان یکی از امن‌ترین زندان‌های آمریکا یاد می‌شود. به گفته دو شاهد که نمی‌خواهند هویتشان فاش شود، کانادا ۴۷ ساله توسط یکی از زندانیان مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و جان باخت.

این مسئله جدیدترین چالش امنیتی برای اداره زندان‌های فدرال آمریکاست. مدت هاست که زندان‌های فدرال به دلیل خشونت، سوء رفتار و کمبود نیرو با انتقاد‌های فراوانی روبرو هستند. این دومین مورد قتل طی دو هفته گذشته در این زندان است. چندی پیش زندانی دیگری به نام مایکل رودکین نیز در درگیری با هم بندی خود کشته شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار