زخمی شدن ۶ افسر پلیس در شورش زندانی در کالیفرنیا

در پی شورش شماری از زندانیان و حمله آن‌ها به نیرو‌های امنیتی یک زندان در کالیفرنیای آمریکا، ۶ افسر پلیس و تعدادی از زندانیان زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اداره زندان‌های ایالت کالیفرنیا اعلام کرد، ۶ افسر پلیس در شورش زندانیان در زندانی در کالیفرنیا مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

تری هاردی، سخنگوی این زندان اعلام کرد، ضربات چاقو، بریدگی و استخوان‌های شکسته احتمالی از جمله جراحات وارده به این ماموران بود که یکشنبه بعد از ظهر در مرکز تادیبی «ریچارد جی دونووان» در نزدیکی سن دیگو مورد ضرب و شتم زندانیان قرار گرفتند.

حدود ۲۰ زندانی در حیاط زندان بودند که برخی از آن‌ها به افسران پلیس حمله کردند که در نهایت یک شلیک هشدار آن‌ها را از ادامه شورش بازداشت.

دو زندانی نیز برای درمان به بیمارستانی در خارج از زندان منتقل و دیگر زندانیان در مرکز درمانی بیمارستان درمان شدند. با این حال مشخص نیست که چه تعداد زندانی زخمی شدند.

هاردی گفت، واحد تحقیقات زندان در حال بررسی این حادثه هستند. زندانیانی که در این حمله دست داشتند ممکن است به اتهام تلاش برای قتل یک افسر پلیس محکوم شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار