حماس خواستار حمایت جدی از ۶ اسیر قهرمان فلسطینی شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اقدامات تلافی جویانه اشغالگران صهیونیست را علیه اسیران قهرمان فلسطینی به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اقدامات تلافی جویانه اشغالگران صهیونیست را علیه اسیران قهرمان فلسطینی به شدت محکوم کرد و درباره ادامه چنین اقداماتی هشدار داد.

حماس با صدور بیانیه مطبوعاتی اشغالگران را به طور کامل مسئول نتایج و عواقب این سیاست‌های خطرناک و جان همه اسیران دانست و افزود: سکوت در برابر این جنایات و تعرض علیه اسیران امکان پذیر نیست.

جنبش حماس افزود: اسیرانمان را در نبردی که در پیش گرفته اند، تنها نخواهیم گذاشت، زیرا اینان تاج سر و نماد ملت ما و محور آرمان ما هستند. دغدغه آنان دغدغه ما، درد آنان درد ما و نبرد آنان نبرد ما است. بر این اساس وظیفه ملی، ارزشی و اخلاقی مان را در قبال حقوق عادلانه اسیران و در صدر همه حق آزادی رها نخواهیم کرد. اقدام اسیران قهرمان در شکستن زنجیر‌ها و رسیدن به آزادی اقدامی قهرمانانه و شجاعانه در مسیر مقاومت و برای آزادیخواهان سراسر جهان الهام بخش است. این اقدام همچنین بیانگر اراده محکم اسیران قهرمان ما و پافشاری آنان بر پیروزی در نبرد با زندانبان‌ها و پایان یافتن ظلم و رنج هزاران اسیر زندان‌های دشمن به رغم همه چالش‌هاست.

حماس از استقامت و پایداری اسیران قهرمان و در پسِ آنان ملت مقاوم فلسطین در برابر اقدامات اداره زندان‌ها و تعرض آنان به اسیران تمجید کرد و از همه اقشار ملت فلسطین خواست وظایفشان را در قبال این ۶ قهرمان انجام دهند، با قدرت از آنان حمایت کنند، برای تقویت استقامت اسیران و خانواده هایشان تلاش کنند و کنار آنان بایستند.

جنبش حماس همچنین گسترده‌ترین حالت بسیج و شرکت مردم، محافل رسمی، نهاد‌ها و گروه‌ها را در تمام مراسم و رویداد‌های سیاسی و مردمی به منظور حمایت از اسیران و نیز ادامه مسیر جهاد و مقاومت را به منظور پایان یافتن درد و رنج آنان و تعرض اشغالگران به آنان خواستار شد و تاکید کرد ضروری است نهاد‌های حقوق بشری و بین المللی سکوت خود را در قبال جنایات ددمنشانه اسرائیل علیه اسیران بشکنند، از حقوق اسیران به طور کامل حمایت کنند، برای پایان یافتن تعرض اشغالگران به اسیران تلاش و این موضوع را در محافل بین المللی مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار