فرمانده ناجا:

مرز‌های ایران و جمهوری آذربایجان مرز صلح و دوستی است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت کامل در مرز‌های کشور به خصوص مرز‌های آذربایجان شرقی برقرار است گفت:مرز‌های ایران و جمهوری آذربایجان، مرز صلح و دوستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر امروز چهارشنبه با حضور در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان جلفا  گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های کشور به خصوص در مرز‌های آذربایجان شرقی نداریم.

اوافزود:در مرز‌های شرقی هم مشکلی وجود ندارد و اوضاع در این مناطق تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

او همچنین در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی علیزاده در شهرستان جلفا گفت: فعالیت سربازان مرزبانی دوشادوش کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.

فرمانده ناجا به تجهیز مرز‌ها و مرزبانی‌های کشور به ابزار نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرد و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرز‌ها و مرزبانی‌ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس در معرض آسیب و تهدید در جامعه قرار دارد که باید متناسب با محیط، مراقب چالش‌ها و آسیب‌ها باشیم و در تحقق این موضوع اهتمام کنیم چرا که در این لباس مقدس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی و سرباز ولایت هستیم که باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم.

او برای شرکت در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، بازدید هوایی از مرز‌های استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز آموزشی حضرت، ولی عصر (عج) تبریز و دیدار با خانواده شهدا در سفری یک روزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرزبانی ، امنیت مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار