استان کرمان پنجمین استان میزبان رویداد گنج

مسئول برگزاری رویداد گنج گفت: رویداد گنج با هدف شبکه سازی بین گروه‌های جهادی و نهاد‌های پشتیبان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس اوتادی مسئول برگزاری رویداد گنج در مراسم این رویداد که در دانشگاه پیام نور کرمان برگزار شد؛ گفت: استان کرمان پنجمین استان میزبان رویداد گنج می‌باشد.

او با اشاره به اینکه رویداد گنج با هدف شبکه سازی بین گروه‌های جهادی، شبکه سازی بین گروه‌های جهادی و نهاد‌های پشتیبان است افزود: بنیاد مستضعفان، و ستاد اجرایی کمیته امداد و بقیه نهاد‌ها می‌توانند کار پشتیبانی از گروه‌های مردم نهاد و گروه گروه‌های جهادی را داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: همچنین حمایت از گروه‌های جهادی این رویداد که متولی اصلی آن بنیاد علوی است و وظیفه محرومیت زدایی را برعهده دارد.

اوتادی عنوان کرد: ما در داخل هر استان‌ بین گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در خیریه‌ها و گروه‌هایی که در حوزه محرومیت زدایی و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی و حوزه‌های دیگری که کار می‌کنند فراخوان می‌زنیم.

او با بیان این که همه طرح‌ها پس بررسی ثبت می‌شوند گفت: بررسی‌های اولیه انجام می‌شود و بین طرح‌های ارائه شده تعدادی از طرح‌ها منتخب می‌شوند.

مسئول رویداد گنج اظهار داشت: از استان کرمان حدود ۱۸۰ طرح ثبت شده داشتیم که حدود به ۷٠ طرح تایید شده است.

او با اشاره به اینکه امروز در استان کرمان با حضور مسئولین و تشکیل میز‌های تخصصی، افراد برگزیده از طرح‌های منتخب خود دفاع کنند افزود: اگر طرح‌های آن‌ها قابل دفاع باشد حمایت مالی از آن‌ها شکل می‌گیرد که بتوانند به مرحله اجرا برسانند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار