انتظار مردم از استاندار جدید خوزستان اقدام انقلابی است

امام جمعه خرمشهر خطاب به استاندار جدید خوزستان به برشماری مشکلات و معضلات این شهرستان پرداخت و اقدام انقلابی را انتظار مردم از او برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در پیام روز جمعه گفت: مردم خوزستان به ویژه مردم خرمشهر از دولت سیزدهم حمایت می کنند و خواستار اقدام انقلابی دولت و استاندار در زمینه اصلاح امور هستند.
امام جمعه خرمشهر خطاب به استاندار جدید خوزستان به وضعیت نابسامان خرمشهر اشاره کرد و از قرار گرفتن این شهر را در وضعیت رو به عقب هشدار داد.

او گفت: خرمشهر قهرمان و مقاوم، سرزمینی که محل عروج بیش از ۵۰هزار شهید بوده امروز حال خوبی ندارد و بخاطر بی تدبیری ها، رانت خواری ها، فشارها و در سایه نبود نظارت موثر حال خوشی ندارد و شاهد پسرفت این شهر هستیم.

حجت الاسلام عادل پور به برشماری مشکلات خرمشهر پرداخت و بیان کرد: زباله های بر روی زمین مانده، طغیان فاضل آب، خیابان های فرسوده، حقوق های عقب افتاده کارگران دستگاه های خدماتی همچون آبفا و شهرداری، بیکاری بسیار بالا و آمار بالای سرقت درحالی وجود دارد که این شهرستان در منطقه آزاد قرار گرفته و ظرفیت درآمدی بسیار بالایی دارد.

او تاکید کرد: کلید حل مشکلات خرمشهر اقدام انقلابی دولت جدید و شخص استاندار است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.