عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام:

شهید مدنی دلباخته و شیفته جوانان بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید مدنی درمبارزه و مجاهدت برای جوانان و نوجوانان اهمیت ویژه‌ای قائل بود و آن‌ها را پیشروان مبارزه می‌دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی آقامحمدی در کنگره ملی شهید محراب، آیت الله شهید مدنی در همدان گفت: اهمیتی که شهید مدنی به جوانان می‌داد به اندازه‌ای بود که گاهی ما فکر می‌کردیم این جوانان را سالهاست که می‌شناسند.

او با بیان اینکه شهید مدنی (ره) به طبقه نوجوان و جوان جامعه اهمیت بسیاری می‌داد افزود: ای شهید  همیشه می‌گفت: آغوشتان را برای جذب جوانان باز کنید، زیرا که اگر این کار را انجام ندهید، جوانان در دام کسانی می‌افتند که برگشتی سخت خواهند داشت.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه شهید مدنی توجه ویژه‌ای به جوانان داشت، ادامه داد: این شهیدمحراب همه وقت و امکانات خود را برای جوانان قرار داده بود و از هر راهی به دنبال جذب جوانان و حمایت از آنان بود.

عل آقامحمدی با اشاره به اینکه نگاه شهید مدنی به زنان و زندگی و خانوادگی، نگاهی محبت آمیز و شکرگزار بوده است، گفت: او حتی به مردان انقلابی همواره تأکید می‌کرد که برای ایثارگری‌های زنان انقلابی در راه پیروزی انقلاب همواره قدردان آنان باشند.

او افزود: آیت الله مدنی از نظر علمی دارای جایگاه بالایی بود و از سواد و علم مثال زدنی برخوردار بود تا جایی که حضرت امام (ره) این شهید را سیدالعلما و المجتهدین خطاب می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: شهید آیت‌الله مدنی را به حق باید مرد جهاد و شهادت نامید، زیرا هیچ گاه دست از تلاش برای دفاع از اسلام و ترویج آن برنداشت و روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه را در صدر کار‌های خود قرار داد.

کنگره ملی شهید محراب، آیت الله مدنی امروز همرمان با چهلمین سالروز شهادت این عالم گرانقدر با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان حال برگزاری است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.