بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

هفته پنجم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ پیگیری شد.

بوردو ۲ - لانس ۳

گل‌های این بازی را کاکوتا، مدینا و سوتوکا از روی نقظه پنالتی در دقایق ۳۹، ۴۳ و ۹۶ برای تیم لانس و مانگاس و اونانا در دقایق ۶۰ و ۸۸ برای تیم بوردو به ثمر رساندند.

تیم لانس با کسب ۳ امتیاز این بازی با ۹ پوئن به رتبه چهارم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم بوردو نیز با ۲ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

برس یک - آنژه یک

گل‌های این بازی را فایود در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی برای تیم برس و مانگانی در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی برای تیم آنژه به ثمر رساندند.

تیم‌های برس و آنژه با تساوی در این بازی به ترتیب با ۳ و ۱۱ امتیاز در رتبه‌های هفدهم و دوم جدول رده بندی لیگ فرانسه حضور دارند.

متز صفر - تروا ۲

گل‌های این بازی را رودریگوئز و کاوالارین به ترتیب در دقایق ۵۰ و ۸۴ برای تیم تروا به ثمر رساندند. تیم تروا با پیروزی در این بازی ۴ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت. تیم متز هم با ۳ امتیاز در رتبه هجدهم جدول جای گرفت.

رن صفر - رنس ۲

گل‌های این مسابقه را اکتیک و کوفین به ترتیب در دقایق ۲۶ و ۶۷ برای تیم مهمان یعنی رنس به ثمر رساندند. تیم رنس با پیروزی در این بازی ۶ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول قرار گرفت. تیم رن نیز با ۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار