اجرای نهضت آسفالت درخرم‌آباد با هشت میلیارد تومان اعتبار

شهردار خرم‌آباد گفت: نهضت آسفالت در سطح کوچه‌ها و معابر شهر خرم‌آباد با هشت میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سعید فتوحی،شهردار خرم‌آباد در دیدار با اعضای دفاتر تسهیل گری محله‌های پاچنار، جهانگیرآباد و فلک الدین اظهار داشت: به شرایط و کمبود‌های محلات مختلف در سطح شهر اشراف کامل دارم، و برای خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته، تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی تصریح کرد: امکانات و خدمات در محله فلک الدین بسیار کم و ناچیز است، که برای جبران این عقب ماندگی باید از تمام منابع و امکانات شهرداری استفاده کنیم. شهرداری این آمادگی را دارد که زمین خاکی همجوار با سالن خانه کبدی در محله فلک الدین را در صورت انتقال مالکیت به شهرداری، چمن مصنوعی و تبدیل به یک زمین استاندارد فوتبال نماید.
شهردار خرم‌آباد بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهرداری در محله فلک الدین زمین‌های قول نامه‌ای است که فروخته شده و سرانه‌ای برای آن‌ها تعریف نشده و همین امر ساخت پارک در این محله را با بن بست مواجه کرده است.
فتوحی اضافه کرد: در بحث آسفالت که بدیهی‌ترین نیاز شهروندان است، با فعال سازی کارخانه آسفالت شهرداری کار لکه گیری معابر و کوچه‌ها را آغاز کرده ایم، اما برای نهضت آسفالت یک قرارداد هشت میلیارد تومانی بسته شده که به امیدواریم به زودی تحقق پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: طی هفته آینده با حضور در دفاتر تسهیل گری، از نزدیک نیاز‌های محلات را با حضور شما و مردم، مورد بررسی قرار داده و بر اساس اولویت، موانع را برطرف خواهیم کرد.
وی با اشاره به شهربازی کشو خرم‌آباد گفت: اینکه به مدت ۱۰ سال در یک مرکز استان، شهربازی وجود ندارد، ظلم در حق بچه‌هایی است، که از دیدن و بازی در این محل محروم شده اند، که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد
وی اظهار داشت: به هیچ وجه اهل شعار و شلوغ کاری نیستم، با مردم صادق و رو راست هستم، وعده‌هایی نخواهم داد که از عهده عملی کردن آن برنیایم، اما اگر حرفی میزنم و یا قولی می‌دهم پای آن می‌ایستم و آن را به اتمام می‌رسانم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.