مرکز واکسیناسیون خودرویی در پاوه راه اندازی می شود

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: تا چند روز آینده مرکز واکسیناسیون خودرویی در سراب هولی شهر پاوه راه اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در نشست ستاد کرونا شهرستان پاوه با بیان اینکه با همکاری مرکز بهداشت ، هلال احمر ، شهرداری و پلیس راهور، مرکز واکسیناسیون خودرویی در سراب هولی راه اندازی می شود گفت: امیدواریم استقبال و سرعت واکسیناسیون در شهرستان بیشتر شود.

او ادامه داد:هم اکنون ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر پاوه فعال است و تاکنون ۵۵ درصد کل جمعیت واجد شرایط (بالاتر از ۱۸ سال ) شهرستان واکسینه شده اند و از اوایل هفته آینده با همکاری مدیران و مربیان مقاطع متوسطه واکسیناسیون در محل دبیرستانها و برای دانش آموزان می شود. 

سرپرست فرمانداری پاوه تاکید کرد: خانواده بزرگ کمیته امداد ، بهزیستی و هلال احمر تمام خانواده های زیر پوشش خود را رصد و ضمن ترغیب به زدن واکسن، تسهیلات لازم را برای دسترسی آنان به مراکز تجمیعی فراهم نمایند.

تنها راه کم شدن سرایت کرونا واکسیناسیون است

حشمت کریمی مسئول بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نیز گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان قدس این شهرستان بستری هستند و در شهریورماه جاری سه نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

او با بیان اینکه تنها راه کم شدن سرایت کرونا واکسیناسیون است افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ۶۳۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند .

گفتنی است:شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.