پایان اردوی تدارکاتی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برگزاری ۳ مسابقه، اردوی تدارکاتی خود را در تهران به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز سومین بازی دوستانه خود در اردوی آماده سازی تهران را برگزار کرد و مانند ۲ دیدار قبلی نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که پس از ۲ فصل سرمربی غیر از جواد نکونام را روی نیمکت خود می‌بیند، سال جدید فوتبالی را با عبدالله ویسی خوزستانی آغاز کرد.

فولادی‌ها پس از برگزاری ۲ دیدار دوستانه نه چندان سخت در کردان کرج به تهران آمدند و در دومین اردوی آماده سازی خود برای رقابت‌های لیگ برتر با ۳ حریف به مراتب سخت‌‌تر، بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کردند که حاصل آن ها ۲ شکست و یک تساوی بدون گل بود.

تیم عبدالله ویسی در ۳ بازی دوستانه‌ای که مقابل تیم‌های خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان انجام داد، ۲ شکست یک بر صفر را تجربه کرد و در یک دیدار نیز به تساوی بدون گل رسید.

فولادی‌ها مقابل خیبر خرم آباد لیگ یکی و ذوب آهن اصفهان شکست خوردند و در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم عبدالله ویسی در ابتدای راه خود قرار دارد و عدم نتیجه گیری در رقابت‌های دوستانه نمی‌تواند چندان هواداران فولاد را نگران کند؛ چرا که فولاد خوزستان علاوه بر پنجره بسته نقل و انتقالاتی بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در این ۲ اردو در اختیار نداشت و بازگشت ستارگان قهرمان جام حذفی می‌تواند شرایط را برای عبدالله ویسی و تیم تحت هدایتش تغییر دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار