مشارکت کانون های فرهنگی در برنامه های دهه پایانی ماه صفر

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های دهه آخر صفر را در شهر‌های استان اجرا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را تشریح کرد.

دولت آبادی گفت: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ویژه برنامه‌هایی دهه آخر صفر را در استان اجرا می‌کنند.

او افزود: ۲۰ کانون منتخب روستایی در شهرستان‌های مختلف استان اقدام به برگزاری برنامه‌هایی از جمله تئاتر و تعزیه، پخش فیلم و مستند با موضوعات فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و زندگی اهل بیت (علیهم اسلام) می‌کنند.

دولت آبادی با بیان اینکه این ویژه برنامه‌ها در مدت ده روز در سطح استان برگزار می‌شود اضافه کرد: سه شنبه‌های تکریم مادران شهیدان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس و ایام دهه پایانی ماه صفر است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ادامه داد: با ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم برای بزرگداشت نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا که برگزار می‌شود.

او طرح تلاوت نور به روح شهدا با محوریت کانون فرهنگی مسجد را از دیگر برنامه‌های این ستاد بیان کرد و گفت: در روز اربعین با حضور کانون‌های مختلف، موکب داران با یادی از شهدا به زوار اربعین در سه شهرستان یاسوج، دهدشت و گچساران برای خدمت رسانی به عاشقان حسینی خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار