مرگ راننده پراید در برخورد با تریلر در جاده همدان - ملایر

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر در جاده همدان - ملایر(حوالی ازندریان) راننده ۴۳ ساله سواری جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی ، رئیس پلیس راه استان همدان از  فوت راننده ۴۳ ساله سواری پراید بر اثر برخورد با تریلر در جاده همدان - ملایر(حوالی ازندریان) خبر داد و گفت: این حادثه به دلیل سرعت زیاد سواری پراید و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رخ داده است.

او افزود: سواری پراید به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو و عدم توجه کافی به جلو، ضمن خروج از جاده از پشت با تریلی برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت : راننده سواری در این حادثه به شدت مجروح شده و به رغم انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

عزیزی ادامه داد: جاده همدان- ملایر به طول ۷۵ کیلومتر از نظر حادثه خیزی دومین محور پُرتلفات استان همدان به شمار می رود که همه ساله ۳۰ تا ۳۵ نفر در سوانح جاده ای این محور جان خود را از دست می دهند.

سال گذشته ۱۲۳ نفر در ۱۰۱ فقره سانحه رانندگی در استان همدان جان خود را از دست دادند که این آمار در پنج ماهه امسال به ۱۳۱ فوتی در ۱۱۹ فقره سانحه جاده ای رسیده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.