لزوم رفع نامتوازنی‌ها در کرمان

استاندار کرمان به نامتوازنی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: باید عقیده جدی در بین مدیران برای رفع این نامتوازنی‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان در دیدار وزیر ورزش و جوانان با سمن‌ها، گروه‌های جهادی، جوانان کارآفرین و فعالان اجتماعی استان کرمان از پیش‌رو بودن استان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد با فعالیت ۷۲۲ سمن نام برد و گفت: تجربه جنگ تحمیلی به عنوان سخت‌ترین واقعه تاریخی جمهوری اسلامی را داریم که به وسیله مردم و جوانان اداره شد و این نشان می‌دهد اگر مردم و جوانان به میدان آیند، کشور را هم خوب اداره می‌کنند.

او ابراز امیدواری کرد: زمینه‌سازی برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف صورت گیرد.

زینی وند همچنین به نامتوازنی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و ا: این نامتوازنی را در شمال، جنوب و شرق و غرب و حتی مرکز استان داریم، نامتوازنی شعار نیست و باید عقیده جدی در بین مدیران برای رفع آن وجود داشته باشد.

محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز، ۳ هزار گروه جهادی را بزرگترین ثروت در اختیار وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: باید از این ظرفیت استفاده شود.

او اصلاح ساختار و تشکیلات در وزارتخانه ورزش و جوانان را حلال بسیاری از مسائل و مشکلات دانست و بیان داشت: در حوزه جوانان بیشتر شعار داده می‌شود و به میزانی که حوزه ورزش دیده می‌شود، بخش جوانان مورد توجه نیست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار