امام جمعه رودبار:

برای رسیدن به اهداف خود استقامت کنیم

امام جمعه رودبار گفت: در سختی ها صبر را پیشه قرار بدهیم و برای رسیدن به اهداف خود باید استقامت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه  شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:پیامبر با انقلاب الهی خود در جامعه جاهلیت که فرزندان خود را زنده به گور می‌کردن توانست مردم را طوری تربیت کند که در جنگ و جهاد از یکدیگر پیشی بگیرند.

امام جمعه رودبار گفت:اخلاق حسنه، اخلاص، سعه صدر، استقامت رسول خدا (ص) دشمن‌ترین افراد را متحول کرد و آنها را به انسان‌های مومن تبدیل کرده است.

امام جمعه رودبار گفت:اسرار زندگی خود را نباید به دیگران بازگو کنیم و در سختی صبر را پیشه قرار بدهیم و برای رسیدن به اهداف خود باید استقامت کنیم.

خطیب رودبار افزود:همه امامان ما نور واحد هستند، ولی در برخورد با فتنه‌ها و حوادث عصر خود با روش‌های مختلفی برخورد می‌کردند سیره امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نرمش قهرمانانه بود.

امام جمعه رودبار افزود:از تلاش‌ها و خدمات حافظان امنیت و نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم امنیت هیچ جایگزینی ندارد یکی از اهداف استقرار حکومت الهی برقراری امنیت است.

حجت الاسلام افشار منش گفت:بر اساس توصیه امام خامنه‌ای (مدظله) نیروی انتظامی باید حافظ دل‌های خائف و ملجا ستم دیدگان باشد.

او ادامه داد: علم، فرزند صالح و موقوفات از جمله اعمالی هستند که صدقه جاریه به شمار می آیند و در بعد مرگ نیز ثمرات آن به انسان می‌رسد.

امام جمعه رودبار گفت:هفتاد درصد اراضی شهر رودبار جز اراضی ملی هستند که این مورد بن بستی را به وجود آورده و نمی شود در این زمین‌ها برق رسانی و صدور پروانه ساخت صورت گیرد امیدواریم به صورت جدی پیگیری کنند این مشکل حل شود.

اودر پایان گفت:در فصل کشت محصولات کشاورزی هستیم مسئولان از همین الان برنامه ریزی کنند تا محصولات روی دست کشاورزان نمانند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمازجمعه ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.