اختصاص جاده قدیم مشهد-مُلک آباد به تردد زائران رضوی

رئیس اداره راهداری مشهد گفت: جاده قدیم مشهد-مُلک آباد یا همان جاده قدیم نیشابور تا اطلاع ثانوی بر روی تردد خودروها مسدود شده و به تردد زائران پیاده حرم مطهر رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، حسین شیرمحمدیان رئیس اداره راهداری مشهد گفت: بر این اساس روز‌ها تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر جاده قدیم نیشابور به طول حدود ۳۰ کیلومتر از محدوده عوارضی مشهد تا تپه سلام ممنوع است.

او افزود: این ممنوعیت تردد از ساعت هفت تا ۱۸ اعمال خواهد شد و از ساعت ۱۸ تا هفت صبح روز بعد خودرو‌ها مجاز به تردد در این مسیر هستند و این محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی در مسیر یاد شده اعمال می‌شود.

سفرهای زیارتی از طریق حمل و نقل موتوری

حسین میش مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت : امسال هیچ طرحی مبنی بر پیاده‌روی دهه آخر صفر در طول جاده‌های این استان نخواهیم داشت و طبق هماهنگی با ستاد اربعین و دهه آخر صفر در استان، امسال سفر‌های زیارتی از طریق حمل و نقل موتوری انجام خواهد شد.

فردا سه شنبه ۲۸ صفر سالروز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و روز پنجشنبه این هفته سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) است که در این مناسبت‌ها به طور معمول جمعیت زیادی از زائران از شهر‌های دیگر خراسان رضوی و مشهد برای برپایی آئین‌های عزاداری عازم مشهد می‌شوند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار