در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش ۱۰درجه ای دمای هوا در شمال شرق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان این‌که امشب در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قزوین ،سمنان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: روز پنجشنبه علاوه‌بر استان‌های تهران، قزوین، سمنان ،کرمان و هرمزگان در خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی هم شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود.

او یادآور شد: امشب  در همدان ،مرکزی و لرستان نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز جمعه در استان‌های ساحلی خزر ، اردبیل و خراسان شمالی و روز شنبه هم در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی بیان کرد: دریای خزر طی امشب و فردا مواج است. همچنین تا روز جمعه در شمال غرب، غرب سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و طی روز‌های شنبه و یکشنبه هم در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۵تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد و احتمال وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. بیشتر ین دمای تهران به ۲۵ درجه و کمترین آن به ۱۳ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار