مهدی: زمان دربی پایتخت برای سازمان لیگ فوتبال، هیچ اهمیتی ندارد

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری رقابت‌های فصل بیست و یکم فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ارتباط با حضور تماشاگران در رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید اظهار کرد: ما منتظر هستیم تا مشاهده کنیم بازی تیم ملی با کره جنوبی چه می‌شود و چگونه هواداران در مسابقه حضور پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: ما باید سعی کنیم با مدیریتی بهتر این حضور را در لیگ برتر اجرا کنیم؛ اما به واسطه شرایط بعضی از استادیوم‌ها در لیگ محدودیت‌های خاصی نیز داریم. متاسفانه در بعضی از شهر‌ها شرایط استادیوم آزادی وجود ندارد و قاعدتا باید برای رقابت‌های لیگ مدیریت بهتری را درباره این اتفاق انجام دهیم.

مهدی درباره استفاده از سیستم var در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هنوز برای این کار در لیگ برتر اقدامی نشده است. این سیستم و مسیر استفاده از آن برای تیم ملی بحث جداگانه‌ای است؛ اما اگر برای رقابت‌های لیگ تمام ورزشگاه‌ها را نیز مجهز کنیم، داوران ما باید فرآیند آموزشی این سیستم را بگذرانند و مجوز مخصوص آن را از فیفا کسب کنیم. این مسیر آموزش هم فرآیندی زمان بر است و باید داوران ما با این سیستم به صورت عملی کار کنند و آموزش‌های لازم را ببینند تا مجوز‌های مخصوص از طرف فیفا صادر شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان دربی پایتخت نیز عنوان کرد: برای ما به هیچ وجه زمان برگزاری دربی پایتخت فرقی نمی‌کند و هر ۲ تیم برای ما مهم هستند؛ اما قرعه کشی بوده است و احتمال دارد سال آینده این ۲ تیم در هفته اول و یا هفته آخر به مصاف هم بروند.

مهدی درباره ساعت برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به این دلیل که به روز‌های زمستانی نزدیک می‌شویم، ساعتی را در نظر خواهیم گرفت تا برای پخش تلویزیونی و همچنین سردی هوا بهترین شرایط را داشته باشیم. صحبت‌های زیادی شده است و به احتمال فراوان بازی‌های لیگ را ساعت ۱۶ به بعد برگزار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار